Configurare si utilizare SpamAssassin
Adaugat de Flaviu Ghitulescu on 30 October 2012 11:28 AM

Pentru a filtra mesajele Spam (mesaje nesolicitate) puteti folosi softul SpamAssassin disponibil in cPanel > Mail.

ACTIVARE: Accesati cPanel > SpamAssassin si apasati butonul 'Enable SpamAssassin'. Dupa activare statusul este 'SpamAssassin is currently Enabled.'

STERGERE SPAM: In zona 'Filters' (cPanel > SpamAssassin) alegeti scorul la care mesajele spam sa fie sterse automat si apasati pe butonul 'Auto-Delete Spam'. Scorul implicit este 5, pentru setari mai conservatoare folositi un scor intre 6 si 10. Cu cat scorul este mai mare (max. 10) cu atat este mai sigur ca mesajul este spam. In cazul in care activati stergerea automata a mesajelor marcate ca spam (in functie de scor) exista o posibilitate minima de a fi sterse si mesaje legitime. Alternafiv puteti crea filtre in programul cu care cititi mesajele folosind marcarile facute de SpamAssassin in headerele mesajelor.

CONFIGURARE: In zona 'SpamAssassin™ Configuration' puteti efectua setari avansate. Puteti adauga domenii in whitelist sau blacklist sau sa alegeti scorul necesar pentru ca un mesaj sa fie considerat spam (valoarea implicita este 5).

FILTRE MAIL: Din cPanel > Mail > Account / User Level Filtering puteti sa setati filtre avansate ce iau in considerare scorul mesajului pus de SpamAssassin. Optiunile pentru filtu sunt: Spam Status, Spam Bar sau Spam Score.

Exemplu utilizare filtru 'Spam Bar' ce se activeaza la un mesaj cu scorul mai mare sau egal cu 5:
Rules: Spam Bar 'contains' +++++

Exemplu utilizare filtru 'Spam Status' ce se activeaza la un mesaj marcat ca spam:
Rules: Spam Status 'begins with' Yes

(5 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor